niedziela, 11 września 2011

maślane ciasteczka z m&m's

Od jakiegoś czasu chodziły mi po głowie amerykańskie chocolate chip cookies, ale niestety jakoże nie jestem zwolenniczką 'czystej czekolady' w deserach. Wiem, może to i dziwne, ale nienawidze deserów czekoladowych, pomimo tego że czekolade uwielbiam. Lody czekoladowe, murzynek i musy nie przejdą mi po prostu przez gardło, ale każdy ma inne odchyły :) Postanowiłam pójść z moimi domownikami na kompromis i zrobić ciasta z m&m's, ale tymi bez orzechów w środku. Nie powiem, efekt był bardzo zadowalający :)



Maślane ciasteczka z m&m's

-kostka miękkiego masła
-1 szklanka brązowego cukru
-1 jajko
-2,5 szklanki mąki
-pół łyżeczki soli
-pół łyżeczki sody oczyszczonej
-paczka m&m's bez orzechów

Masło utrzeć z cukrem, wbić jajko i wymieszać, Dodać mąkę, sodę, sól i m&m's. Wymieszać można mikserem. Formujemy na blasze wyłożonej papierem coś na styl placuszków, tyle że malutkich bo ciasta się rozpływają i powiększają (ja niestety zrobiłam moje trochę za duże, ale na smaku na szczęście nie straciły ;) ). Piekarnik powinien być rozgrzany do temperatury 200 stopni przez ok 10-15min. Po wyciągnięciu z pieca trzeba odczekać, aż ostygną i stwardnieją, życzę smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz