czwartek, 16 lutego 2012

COCO Cafe Club & Restaurant Gdynia

Dzisiaj chciałabym wszystkim opowiedzieć o mojej ulubionej restauracji w Gdyni. COCO jest usytuowane przy samym nabrzeżu na Gdyńskim skwerze,w środku popularnego centrum rozrywki. COCO odwiedzam praktycznie od początku ich istnienia i nigdy się nie zawiodłam. Kiedyś restauracja była większa, ale po kilku latach ją zmniejszono, ale i tak jest wielka. Lokal jest wyposażony w 3 różne bary dwa znajdują się w części restauracyjnej, jeden w przeszkolnej części ''klubowej'' z widokiem na morze. Załoga jest świetnie wyszkolona, zawsze uśmiechnięta i zawsze indywidualnie podchodzą do klienta tzn.doradzą, polecą, jak coś nie smakuje to zaproponują coś innego, przyjemnie tamsiedzieć nawet ze względu na samą obsługę. Kolejnym atutem lokalu jest nowoczesny, stylowy, modny wystrój, piękne zdjęcia na ścianach, świetna muzyka i przedewszystkim WSPANIAŁE jedzenie! Restauracja specjalizuje się w tajskim fusion, ale znajdziemy również dania z innych stron świata, które są na równie wysokim poziomie. Wszystko zawsze jest świeże, kolorowe i pięknie podane! Stała kadra kelnerska, która zawsze wszystkich pamięta i wychodzi na powitanie z uśmiechem na twarzy. Spotkałam się z wieloma opiniami, że ceny są za wysokie, ale jaki student nie ponarzeka? :) Moim zdaniem ceny są adekwatne do ilości i przedewszystkim jakości podawanych dań. Porcje są naprawdę duże i spokojnie można się nimi na jeść. Kolejnym plusem tego miejsca są IDEALNE drinki (polecam moje ulubione truskawkowe mojito)i shake'i (koniecznie spróbujcie ''Ciasteczkowego Potwora''), na bazie świeżych owoców, lodów, mleka czy czegokolwiek zapragniecie. Z czystym sumieniem mogę to miejsce polecić każdemu na rodzinne spotkanie, wieczornego drinka, wypad z przyjaciółmi jak i na randkę, lub spotkanie biznesowe. Wrzucam kilka zdjęć z moich ostatnich wizyt w COCO i kilka zdjęć wystroju pożyczonych ze strony COCO.



Tajska zupa ''Tom Yum Gai'' z kurczakiem i mleczkiem kokosowym



Moje ulubione danie-''Kurczak w zalewie z mleka COCO'sowego z imbirem i zielonym curry''





Ryż i sałatka podawane do ''Kurczaka w zalewie z mleka COCO'sowego z imbirem i zielonym curry''




...i w końcu! Moje ulubione Truskawkowe Walentynkowe Mojito :)



a tutaj parę zdjęć wystroju ze oficjalnej strony COCO












1 komentarz: